Zenzationella Människor Et Facto

Lär dig mer om allt – fakta för alla

Karin Adelsköld har vi sett i TV – gick in i väggen, vad hände sedan…?

karina2

Karin, sund och aktiv kvinna, som haft många järn i elden hamnade det en del gör som är på gång med mycket. Man känner kanske kraven och risken – att gå in i väggen, vilket skedde. Vem hon är får du veta nu, vi har ju sett henne i TV.

Karin My Josefin Adelsköld är teknikjournalist, ståuppkomiker, feminist, teknikjournalist, entreprenör, författare och föreläsare. Hon föddes i juli 1973 i Linköping, Östergötland men bor sen några år i Östersund med 4 st barn, man och hund som heter Ozzy Osbourne. Namnsdag 2 augusti, Karin 🙂

Hemsida: http://karinadelskold.se/

Baksidan så, press och stress? Jag läste i början av september 2016. ”Komikern och programledaren Karin Adelsköld vårdas på sjukhus sedan hon gått in i väggen. Det är andra gången på kort tid hon tvingas söka vård.
”Hjärnan har sagt stopp. Helt slutat fungera. Det är dags att vila”, själv chockad över att hon blivit utbränd.

”Av alla människor jag känner trodde jag att jag var den som var bäst på att hitta balans och ta hand om mig. /// Blivit utbränd. Den deprimerade komikern. // Tillbaka på ruta 1 just nu. Visst kommer det bli bra? Ja det är klart att det kommer bli bra. Det blir i alla fall bra material till stand up framöver. Ska bara bli frisk först”.

karina

Hon tappade alltså minnet en helg och – kunde ej hitta hem.

Denna trevliga Karin Adelsköld har varit programledare för SVT Plus, Alla Tiders Hits och Go´kväll i SVT, reporter Nyhetsmorgon TV4, Gomorron Sverige & Go´kväll SVT samt paneldeltagare i Intresseklubben och Parlamentet.

I mitten av februari kunde man läsa att ”nyligen började hon att arbetsträna och jobba på 25 procent: ”Jag har börjat smyga igång, men jag har jättelångt kvar. Jättejättelångt kvar. Jag har accepterat att jag är sjuk. Att vara utmattad sätter sig på självkänslan och självförtroendet.” På väg tillbaka. Gött!

Källor:
expressen.se
msn.com
karinadelskold.se
sv.wikipedia.org
femina.se
metro.se

intressant.se/intressant

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Författare: zenzajannen

Intresserad av allt. Nyfiken sökare :)

Kommentarer inaktiverade.