Zenzationella Människor Et Facto

Lär dig mer om allt – fakta för alla

Tipsvinkarna Solvalla Finaler 2/4-16

images

Tipsvinkarna Solvalla Finaler 2/4-16

Finaler och för en billig peng kul gambla lite. Fina lopp med 2,3 favoriter som ev. kan spikas. Röd text efter loppen, som en sorts koll 🙂

AVD 1:
Tre mer spelade och jag tror på fart och en tar övriga till slut nämligen speediga och i toppform 11 Windy Ways. Given 2 Donna di Quattro som har segerform och detta efter sitt Frankrike-äventyret. Hon tål olika upplägg. 6 Fleetfoot Hanover är starsnabb och kan hålla, troligen från spets. Jag tar två pga billigt lir 🙂
Min topprank: 11-2-6-4-9.

AVD 2:
Jag tycker mycket om Heiskanen och stjärnan 5 Fridericus som senast vann med en grym spurt. Håller han sig lagom lugn vinner han. Motliret är – 11 Scellino Luis som hade otur senast. I övrigt skräll, nr 2 luring som lär spetsa.
Min topprank: 5-11-4-2-1.

AVD 3:
Guldloppet är fint och spikar 10 On Track Piraten gör många, en kanon som vunnit allt. MEN jag tar med 4 Dreams Take Time som Untersteiner är mycket nöjd med.
Min topprank: 10-4-7-3-11

AVD 4:
Fint lopp där jag går på spik med 4 Marta Chip som är en riktig segermaskin, Ingves kör, Puro tränar, yes! I övrigt öppet! 10 Lovely Sky och Heiskanen är bra, ett bra lopp med så kan det bära långt.
Min topprank: 4-10-6-3-2.

AVD 5:
2 Pascha Tilly en finsk favorit som gått bra i Frankrike, jag skulle välja ta med 4,5,6 hästar. 11 Diotima F. är min vinnare från bakspår, toppform. Skräll? 🙂
Min topprank: 11-2-3-8-1-5-10.

AVD 6:
Ett öppet lopp, min är skrällvinnare, men ta några. 9 Merry Broline, kapabel och kusk, smyger till slut.12 Dizzy River har uselt läge, men kapabel för vinst. 1 Blue Star Champion kanske bäst men fastnar den i starten bakom andra? Medtages m.fl. ex 5 Protector. 
Min topprank: 9-12-1-5-8-4-2.

AVD 7:
Sista avdelningen och spikar igen – kanonen 9 Michelangelo Ås som sist gjorde en grym upphämtning efter jättegalopp. En eller flera.
Min topprank: 9-3-2-8-6-1.

Systemet på bilden, använd gärna egna reserver. Finaler och 48 rader dvs 24 kr.

sovalla

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Författare: zenzajannen

Intresserad av allt. Nyfiken sökare :)

Kommentarer inaktiverade.