Zenzationella Människor Et Facto

Lär dig mer om allt – fakta för alla

Tipsvinkarna Extra V75 Långfredag

Max Prix

Tipsvinkarna Extra V75 Långfredag 25/3-16

Färjestad Röd text efter loppen dvs kontroll, hur gick det 🙂

En lurig omgång  Jag mixar på systemet runt en tjuga 🙂

AVD 1:
Ganska öppet lopp och jag tror på 3 Juniata Hanover som kan nå spets och vinna. 10 Roses Glory är felfri motbudet, bakspår emot. Men 3,4 till med chans.
Min topprank: 3-10-4-2-8

AVD 2:
Öppet lopp, en chans är lås på två hästar med dåliga lägen. 13 M.T. Kingofthehilll med Björn Goop, 12 Bellino B. och duktiga Lugauer, häst i vinstform.
Min topprank: 13-12-1-14-11

AVD 3:
Kul kallblodslopp, kort distans och voltstart. 7 Tangen Stegg med Goop första, chansar med 1 Ängsrappen som bud två, 12 och 2 har kapacitet. Nr 5 skräll
Min topprank: 7-1-12-2-4-13

AVD 4:
3 Boomer får bra kusk i lärlingslopp, Frank Nilsson, en av några. 11 Polycrates Face har visar klass, grabben Kolgjini kan överraska. 9 Dragon Power avslutade snyggt senast, chans och …
Min topprank: 3-10-5-1-9-2-8-12

AVD 5:
Svårtippat, men ta gärna några. 11 Lovely Sky chansar jag på, kapacitet och Heiskanen har bra snits på hästarna. 2 Canmore F gör det bra, läge, kusk, stallet ligger lågt. 15 Elvira Diablo är en vinnartyp som dock kan hoppa, läget därbak. 9 Evening Prayer bud bakifrån.
Min topprank: 11-2-15-9-10-5

AVD 6:
Kul långlopp över tre varv, ska de där bak hinna fram? Taktikkörning? 15 Candor Hall bör ha bra chans, 14 Tomorrowland i ny regi är spännande, 1 El Cantante är stark, med knepigt trav, dessa borde man ha med.
Min topprank: 15-14-1-2-3-5

AVD 7:
Sista avdelningen och dagens bästa spik. 3 Propulsion är i grunden en toppenhäst, dock årsdebut även om han tränat fint före. Vill du chansa? 2 Kapow Hanover har läge och form, Goop har många chanser, var går det snett? 6 Al Dente började som en lovande topphäst, borta länge, men ett skrällbud, troligen senare i vår.
Min topprank: 3-2-6-4-9

Systemet på bilden, använd gärna egna reserver.

färjestadmars

System innan söndag nästa gång!!!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Författare: zenzajannen

Intresserad av allt. Nyfiken sökare :)

Kommentarer inaktiverade.