Zenzationella Människor Et Facto

Lär dig mer om allt – fakta för alla

Allt om allt är mottot för bloggen, okänt känt eller känt okänt…

TotemdeVisais1

Man kan välja att skriva i bloggform om allt som är populärt. Jag väljer mycket av det, men mest vad som finns bakom? Läser, väljer, söker igen, söker svar. Men är man nyfiken, som jag, finns inga gränser.

Jag kan skriva om Abba, Beatles, Löfvén, sommaren, allsång, men även varför fåglar gör så, vilken stad är minst av alla, varför valar låter, vem var poeten Edith Södergran, vad kommer uttrycket ”dra till Hälsingland” ifrån, vem låg på första Tio i topp-listan, vilken är världens största gruva, men även om magi, okända platser eller om tro och åsikter.

De som bloggar om mode, kläder, inredning och kändisar får mer besökare då unga människor läser sådant med välbehag. Träning, kosten eller meditation är sådant som ligger i tiden.
Men jag kommer blogga och det blir en allsköns mix, minst en om dagen.

När intresset minskar via läsare så drar jag ned och avslutar. Jag har haft en bra uppgång på slutet så jag hoppas det håller i. Det beror på er 🙂

Sommaren är på gång och vi njuter så mycket vi kan.

abebazbautasetn

stinsCanterbury

kellywintercowboys1

www.intressant.se

Författare: zenzajannen

Intresserad av allt. Nyfiken sökare :)

Kommentarer inaktiverade.